Wednesday

Red glasses are for passion - Firmoo Review

Hello, girls!

Va spuneam in postarea aceasta despre prima mea impresie referitor la ochelarii Firmoo.
Experienta incercarii unei perechi de ochelari a fost una frumoasa asa ca am continuat colaborarea inca o data.
Pot sa spun ca i-am asteptat cu nerabdare deoarece modelul pe care l-am ales avea o forma diferita fata de ce eram eu obisnuita dar si culoarea era una mai speciala.
Asa ca am mizat pe...rosu. Am ales acesta pereche de ochelari.


Ca si data trecuta, curierul (DHL) a sosit foarte repede dupa ce am plasat comanda avand in vedere ca vine de departe - si anume in 5 zile.
Am primit:

- o pereche de ochelari pentru femei (C2)
- un etui negru cu logo (foarte rezistent si de buna calitate)
- o husa negru mat pentru protectie de praf
- un servetel roz pt curatarea impuritatilor de pe lentile
- o surubelnita - breloc cu doua capete si doua surubele - mi-au prins foarte bine, sunt un accesoriu minunat atata pentru ochelarii acestia dar si pentru repararea altor ochelari.

 
Calitatea este la fel de buna, sunt facuti dintr-un plastic dur, sunt comozi, usori, sunt foarte bine realizati pentru o pereche de ochelari comandati online.

As recomanda sa va uitati atent la dimensiunile ochelarilor care sunt descrise la absolut fiecare ochelar in parte in asa fel incat sa va luati o pereche potrivita pentru dimensiunile fetei voastre. In plus, fiecare pereche de ochelari dispune de o prezentare video incat sa le vizualizati cat mai bine.

Aceasta pereche este potrivita pentru fete cu o fata mai mica.


Ochelarii au dioptrii pentru vederea la distanta si sunt foarte multumita de calitatea lor - privirea se normalizeaza instant ceea ce inseamna ca sunt lucrati profesional.



Daca nu stiti ce model sa alegeti pentru ca nu stiti cum s-ar potrivi cu fizionomia proprie, Magazinul Firmoo dispune de un sistem Virtual-tryON unde va puteti downloada o poza proprie si sa incercati virtual ce pereche vi s-ar potrivi ceea ce mi se pare un lucru cool, posibilitatea de a gresi modelul fiind aproape nul.

Pretul a fost de 39$  - un raport pret-calitate foarte bun la aceasta valoare.

Va reamintesc de programul FIRST PAIR FREE prin care puteti incerca prima voastra pereche de ochelari Firmoo, singurul lucru e sa platiti voi taxele de transport.

Daca si voua "va face cu ochiul" o pereche de ochelari Firmoo, accesati pagina site-ului - veti gasi sute de modele de ochelari de vedere, fashion si ochelari de soare.

Kiss Kiss
____________________________________
FACEBOOK - INSTAGRAM - SHOP MY CLOSET 

7 comments:

  1. Replies
    1. nice of you to say that. kisses

      Delete
  2. thank you, sweety.
    :-*

    ReplyDelete
  3. Nice glasses, u look nice in them..
    Please come and enter my $50 Persunmall giveaway.
    http://www.beingbeautifulandpretty.com/2013/12/persunamll-50-christmas-giveaway.html?m=0
    Kisses
    www.beingbeautifulandpretty.com

    ReplyDelete
  4. nice! :)

    Visit my blog: I AM JENNIYA
    P.S. Last day to join my RoseWholesale giveaway today.
    Click H E R E to join.

    ReplyDelete
  5. You look very nice and cute.

    ReplyDelete
  6. Wow..!! U look stunning..!!
    Nice glasses, Accessories r really fantastic:)


    http://www.jollychic.com/?a_aid=SIRIUSIT

    ReplyDelete

You can write messages in English, Spanish, Italian and French.
Thank you so much !