Thursday

Bunatati THBOXES

Mi-a venit comanda acum vreo 2 saptamani de la Thboxes.com si am 
decis sa va povestesc si voua ce mi-am luat.
Din tot coletul, pe aceasta bratara o asteptam cel mai mult -pe care eu o ador!
Este foarte frumos lucrata si e usor de purtat la mai multe tinute.
Ma asteptam sa fie din piele, asa cum scria pe site, 
dar la 3 dolari nu avea cum...
Urmeaza inelele. O multime selectasem si din toate cel mai putin mi-a placut cel de jos. Prietenul meu insa a zis ca e foarte dragut si mi l-am luat. Ghiciti ce...? Imi place cel mai mult din toate 3 !
E finisat corect si e si cel mai mic, perfect pt mana mea.
Cand ma refer ca e mic nu ma refer la grosimea inelului pt ca am luat unul in marimea universala, ajustabil. 
E mic la dimensiune, potrivit unei maini mici ca a mea.
Am luat apoi un inel rosu
 Dupa cum se vede e cam maricel pt mine...
O prietena imi spunea : Nu-i nimic, da-mi-l mie :))
Uitati jos diferenta dintre cele doua. Pacat ca pe site nu se precizeaza 
cat de mari sunt inelele.
Diferenta:
Urmatorul este un inel a carui culoare nu o pot defini...o fi mov? o fi maro..?
Oricum imi place, are o culoare tomnatica.
Urmatorii sunt cerceii rosii :
Imi place tot la ei si ii port cu mare drag.
Ultimii sunt cerceii verzi:
Sunt verzi in totalitate, nu au pietre turquoise cum au iesit in poza.

Comanda mi-a venit in 3 saptamani de cand am plasat-o si a fost 
in total cam 14,75 dolari. 
La vama nu am platit nimic in plus. Data viitoare o sa ma duc si o sa intreb care e valoarea maxima pt care nu se percep alte taxe.

Va pup :-*

18 comments:

  1. Bratara este asa dulce :X dar ce frumosi sunt si cerceii :X:X si eu pusesem ochii pe cateva perechi asemanatoare. Dar nu sunt grei?
    Sa le porti cu placere :*

    ReplyDelete
  2. Cei verzi sunt mai grei, intr-adevar, insa nu cat sa ma deranjeze! Iar bratara e super dulce. Au fost atatea concursuri sponsorizate de thboxes in care am vrut bratarica pana m-am decis sa mi-o iau singura :))

    ReplyDelete
  3. Imi plac mult cerceii verzi! Sa le porti pe toate cu placere!:*

    ReplyDelete
  4. Mi-a venit si mie in sfarsit comanda.Da intradevar cercei sunt cam grei pentru mine :))

    ReplyDelete
  5. @ Anda Zelenca : Multumesc frumos! Pup

    ReplyDelete
  6. Sa le porti cu placere!
    Mie mi-a zis vamesul ca valoarea maxima pt. care nu se platesc taxe e 10 euro. Am facut o comanda de 30 usd la iherb si nu mi-au luat nimic in plus la vama, iar cand am ridicat coletul, pe hol era o lista si scria ca de la 40 usd in sus se plateste taxa vamala. Insa de la 10 euro in sus trebuie sa iti scoti cod EORI. Cred ca depinde mult si de vames, daca vede ca sunt chestii de folosinta personala nu te taxeaza :)

    ReplyDelete
  7. Ah,toate sunt superbe!Imi plac ft mult cerceii!

    ReplyDelete
  8. Sa le porti cu mare drag!!! Imi plac foarte mult absolut toate,insa am doua preferinte inelul cu piatra tigrata(am poseta asa!) si inelul acela tomnatic(am rochie de seara asa,ziua se vede mov iar seara maro)
    Ce noroc ca va pricepeti la cumparaturi din strainatate!!!
    Toate sunt nu frumoase ci superbe!!!

    ReplyDelete
  9. Imi place inelul ala rosu, as vrea si eu...dar n-am deloc rabdare sa ma uit pe thboxes sa -mi aleg ceva:)) pup, sa le porti cu placere!:*

    ReplyDelete
  10. @ Alina F. Si mie imi plac cerceii. Sunt fana cercei!

    ReplyDelete
  11. @ Mariana : Multumesc de urare! Pup!!

    ReplyDelete
  12. @ Special Koko : adevarul e ca au o groaza de (citez din perlele lui Bf )"inele si cercele" :))
    a trebuit sa stau ceva sa sortez ce-mi place din toate cate le au :O

    Pup!!!!! :-*

    ReplyDelete
  13. Sunt curioasa daca se oxideaza... eu nu imi iau inele de genul asta pentru ca toate imi innegresc degetele:(

    ReplyDelete
  14. da, si mie mi-au innegrit degetele insa eu am gasit un remediu pt asta : dau cu lac incolor / topcoat pe cercul inelului (numai partea care intra pe deget) . In felul acesta nu mai am nicio problema :D

    ReplyDelete
  15. chiar frumoase !

    ReplyDelete
  16. Vai ce frumoase sunt!:O
    Si mie mi s-a intamplat sa mi se innegreasca degetele,nu stiam de trucul acesta,nu m-am gandit la asta.E bine de stiut! >:D<
    Te pup!
    >:D<

    ReplyDelete
  17. @Alexandra: Imi pare bine ca ti-am dat o idee salvatoare.
    Pup :-*

    ReplyDelete
  18. Multumesc, Coco.
    Pup :-*

    ReplyDelete

You can write messages in English, Spanish, Italian and French.
Thank you so much !