Wednesday

False eyelashes - ARDELL 120 Demi - REVIEW

Recunosc! De cand mi-am luat prima pereche de gene false pur si simplu m-am indragostit de ele !!! Nu am genele scurte ba chiar sunt f lungi dar nu le am foarte dese iar aceasta pereche de gene sunt un real ajutor cand vreau sa imi pun mai bine ochii in evidenta.


Eu folosesc genele false Ardell nr 120 si ca adeziv Duo eyelash adhesive transparent.
Genele false se aseaza la finalul machiajului ( dupa ce ne-am fardat, am facut contur cu dermatograful la baza genelor superioare si dupa ce ne-am rimelat).




Eu imi rimelez numai genele mele adevarate iar dupa ce mi le asez pe cele false nu mai dau cu rimel pt ca mi se par destul de negre .
Dupa ce o sa folositi si voi genele false garantez ca veti arata pur si simplu superbe.










Ps: pozele la genele false sunt facute dupa ce acestea au fost purtate inainte de minim 6 ori (nu imediat ce au fost cumparate). Deci, dupa cum vedeti, cu putina grija se pot purta de foarte multe ori inainte sa isi schimbe aspectul.
____________________________________
FACEBOOK - INSTAGRAM - SHOP MY CLOSET 

2 comments:

  1. Anonymous1:13 am

    This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pai asta se si intampla in 2011...descopeream machiajul :))
      Multumesc de feedback oricum.
      :*

      Delete

You can write messages in English, Spanish, Italian and French.
Thank you so much !